A9

hej hej!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen.. f'låt!! men har inte gjort så mycket värt att skriva om! Jobbat, pluggat och myst med mamma och pappa och med Bina.

Igår blev det dock lite partaj! Det var inte alls meningen egentligen -både jag och Bina skulle jobba idag. Vi tänkte mest bara äta, ta ett glas vin och gå ner en stund på a9. Men så bjöds det på fest och så blev det ganska mycket att dricka ;) Men a9 blev det ändå så vi var ändå hemma vid halv tre. Inte alls för sent egentligen! Om det inte hade varit för det jäkla rödvinet.. inget jag är van vid juh!! ;) men men får väl skylla mig själv! (och lite på Bina).



Och nä.. det blev inget jobb idag. Jag hade väl kunnat, men eftersom de är väldigt flexibla med mina tider får jag ta igen det en annan gång! LOVAR!! :) Linda och Martin kom och hämtade mig och körde hem min bil till Smyge. Mamma och pappa skulle passa Ella när L&M var på IKEA och eftersom de inte får lyfta fick jag vara hemma och "övervaka" ;) Bara skoj ju!! Nu ska vi snart äta taco och sen blir det bara en lugn kväll!

Jag hittade Fias första fästing idag.. jag har glömt ta på henne fästinghalsbandet efter jag har dushat henne.. och jag har ALDRIG tagit bort en fästing förr. Inte heller hade jag med min nyinköpta borttagare eller några naglar för den delen. Och mycket riktigt fick jag inte med huvudet!! HUR GÖR MAN??? Nu får jag hålla koll på det ordentligt.. fick ett tips att man skulle ta på olja så att fästingen inte får något grepp.. usch usch inget skoj!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack, din är också en riktigt sötnos :)

2010-05-16 @ 19:03:55
URL: http://lifeofj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0