Äpplepaj hos Anna!

Hej hej!

Vad kul att det är så många som kommenterar!! Jag blir så glad! TACK!

Igår efter träningen körde jag och Fia till Anna. Anna delar lägenhet med två andra tjejer och med dem + några pojkvänner blev det ganska fullt hus! Mysigt och trevligt!! Anna bjöd på en skitgod äpplepaj! mums mums



Fia var nog ganska trött efter att ha busat med Kerstin för idag sov hon till kavrt över tio! Jag hade inte skola förrän tolc och unnade mig därför en sovmorgon. Fia brukar ju komma o väcka mig, men varje gång jag vaknade till låg hon o sov så sött i sin korg!

Idag var första seminariumet där vi ska presentera våra PM. Jag tycker inte alls om vår lärare och jag tycker inte alls om en av våra gruppmedlemmar!! Han kan aldrig komma näär vi ska disskutera, vet inte vad fallet handlar om, har inte skrivit nåt och är bara allmänt jobbig. Jag har mailat läraren om detta, men han tycker tydligen att han har medverkat. I morgon ska vi presentera vårt PM och en grupp ska opponera. Inte ens DÅ kan han vara med, utan måste gå efter en kvart!! SUCK!! jag sa lite högt idag så att läraren skulle höra "han kan ju glömma att han ska presentera för han vet ju inte ens vad fallet handlar om". Jag tycker bara att det är orättvist. Jag menar; ja i arbetslivet kommer man träffa på alla slags människor och man måste kunna samarbeta med alla. MEN om en anställd inte är närvarande eller inte bidrar kan den väl inte få jobba kvar???  Nu har jag fått gnälla av mig lite! kunde alla varit lite mer som mig hade världen varit lite bättre! haha ne... men ändå!!

Idag har jag varit på en musikalpass på Friskis. jag älskar musikaler!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Eva

Lägg inte för mycket av ditt eget krut på att irritera dig. Tyvärr finns det alltid glidare.(men ibland kan de ha en anledning som de inte vill tala om.det har jag fått erfara när jag pluggade)

kram

2010-05-06 @ 14:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0