I don't need a man!

eller?? har ju glömt att berätta att jag bytade däck på mi bil i söndags! ALLLDELES SJÄLV!! så himla duktig! här har vi en självständig tjej! hehe körde sedan och skulle kolla lufttrycket men fick inte rätt på den jäkla maskinen! OCh stolt som man är frågar man inte ;) men skam den som ger sig! igår körde jag in på en annan mack och där gick det hur bra som helst! Dock hade kört ganska långt med 1 bar i vardera däck.. lite för lite kanske? :P

Igår blev det en runda till IKEA. jag skulle egentligen inte ha nånting, men det är ju helt omöjligt o komma hem tomhänt. Blev en hel del faktiskt...

..två kuddar.. fast fodralen är köpta i Thailand!


..en ram till poträttet jag fick målat i Paris


..och en ny korg till Fia. Den gamla åkte ut nu.. helt söndertuggad :P

Idah har jag blivit intervjuad om min blogg! Några tjejer som läser beteendevetenskap skriver en rapport om bloggare. Ska bli spännande att läsa vad de kommer fram till!

Sedan blev det en fika med Gunnar-världens bästa dalmas! hehe skojig typ! Nu har jag precis varit o tränat och snart bär det av till Anna och Kärran för en myskväll!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Bina

Fan va grym du e!!! Jag vet ju knappt hur man bytar en glödlampa...

2010-05-04 @ 19:45:27
Postat av: Bina

Fan va grym du e!!!

Jag kan knappt byta en glödlampa...

2010-05-04 @ 20:47:02
Postat av: Eva

Du är lik din mor du!! stolt och envis. Det är bra.

kramar

2010-05-05 @ 08:53:39
Postat av: Ann

Du kan mer än du tror. Stå på dig.

Kram

Ann

2010-05-05 @ 10:01:21
Postat av: Bitte

Det märks vems dotter du är!

2010-05-05 @ 14:03:04
Postat av: Suzanne

Jag är impad men Niclas skrattar och jag fattar ingenting ;o)

2010-05-05 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0