Långledigt!

Hej hej!

Insåg idag att jag är ledig resten av veckan! Skönt!! eller ja.. jag måste ju plugga ändå, och tänkte även passa på att jobba lite i Viresta. Är en liten alltiallo där när jag har tid och på senare tid har jag även fått syssla med lite bokföring vilket är skoj och lärorikt!

Idag har jag varit i skolan, och sen satt vi med gruppen och förberedde en opponering vi ska ha på måndag. Det gick snabbt och effektivt! Nu har jag precis varit o tränat o tänkte sätta mig o plugga lite nu! Böckerna får följa med söderut så jag kan sitta lite på kvällarna (om jag orkar :P)


Min nya kamera! fiiin va?


Så här trött var Fia efter hundkursen igår! Myyyysigt vi har det :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: fanny

söt vovve!

2010-05-12 @ 18:05:35
URL: http://funbun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0