Om jag kunde drömma..

...lite drömmar som gör mig glad! Det är konstigt hur mycket en jobbig dröm kan påverka en hel dag. Givetvis ligger annat bakom, men varför måste fantasin skena iväg på natten då man absolut inte kan göra något åt det?

Idag har jag varit i skolan. Först satt jag, Stina och Paulina och pluggade lite och sen hade vi genomgång av två gamla tentor på en lektion. Det känns faktiskt ganska bra inför tentan (peppar peppar) men man vågar ju inte vara alltför självsäker! Efter föreläsningen cyklade jag till Ica för att hämta ut jackor jag beställt. Tre jackor för 300! :) gött

Och här har vi dem:



Och här har vi lite bilder från Barnevalen när Ulrika med hjälp av Ann kör lådbilsrally!



Har ju faktiskt fått en liten bra nyhet idag.. fast jag vågar inte ta ut något i förskott... men de ringde från et tjobb och hade pratat in på min telefonsvarare att de hade jobb till mig!!!!!!!!! hoppas hoppas VERKLIGEN!! jag ska ringa det första jag gör imorgon. Detta är ett jobb jag verkligen vill ha! Vill inte säga var förrän det är säkert men håll tummarna för mig!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi håller alla tummar vi kan. Det var billiga och fina jackor du hittat.

2010-05-26 @ 22:39:04
Postat av: Emma

Jag håller tummarna hoppas det går bra=)

Jag saknar dig, vi måste ses snart! Kan du förresten visa bild på håret som du har lovat?! Puss

2010-05-27 @ 09:31:05
Postat av: Marie

"håller tummarna"

2010-05-27 @ 11:53:54
URL: http://livetotelltheworld.blogpot.com
Postat av: Ann

Hej1

Vi håller alla tummar vi har.

Alla på Virestadgården

2010-05-27 @ 13:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0