Spontan Kålles

Hej hej!

Igår blev en väldigt spontan utgång! Jag var uttråkad och ringde till Anna som skulle på sittning på Kålles och föreslog att jag skulle komma på mellanfest och sen eftersläpp. Så jag begav mig dit med Fia så att hon skulle ha sällskap av Kerstin. Grejen var att jag skulle gå till Kålles vid nio för att få stämpel så att jag säkert skulle komma in senare. Men när jag stod där kom det fram att man inte fick gå ut igen om man en gång gått in -då förlorade man sin plats. Jaja tänkte jag då går jag väl på mellanfesten och går hem sen när de andra går ut. Så jag gick hem till Paulina och tog mer eller mindre hand om henne (!)..inge fler kommentarer ;) Efter ett tag så gick vi till Kålles och då var kön jättelång så jag var helt iställd på att gå hem. Men Paulina som är tjänsteman pratade snällt med vakterna så jag kom in! :) SUPER! så tills slut blev det ändå en bra, men lugn kväll! Vid halv ett gick jag tillbaka till Annas lägenhet och hämtade Fia och åkte hem.

Idag börjar KARNEVALEN!! Mitt schema:
15.00 Bina kommer -vi går litta på karnevalsområdet
17.00 träffar mamma och pappa hemma- och går sedan ner till stan igen för att äta.
20.00 spex
21.00 hem o fixa till sig. mamma o pappa tar med Fia hem och lämnar henne hos Elin och Anders!
22.00 ner till stan igen för diverse besök i öltält!
23.00 Dansen börjar -Anneli kommer! ;)

Imorgon får vi se var dagen leder mig. Ska i alla fall på barneval med Ann, Mikaela och Ulrika kl. 19.00

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0