torsdag-fredag

Hej hej!

En liten uppdatering om dagarna som gått!

I torsdags hade vi ju vår presentation. Det gick bra och läraren berömde oss! Vårt problem i gruppen behövde ju gå efter en kvart och efter lektionen pratade läraren med oss och sa att han insett han problemet inte bidragit så mycket. Så det känns skönt att han ändå är på "vår sida".

På kvällen skulle jag och Stina på afterwork med pricewaterhousecoopers (fd Öhrlings). Det bjöds på öl, vin, snacks och pizza och var riktigt trevligt! Alla var så himla snälla och sociala och det känns verkligen spännande att få komma ut på arbetsmarknaden. Det kändes som ett företag jag hade velat jobba på!

Efter ett tag åkte vi tåg tillbaka till Lund och eftersom Fia var hos Anna gick vi dit och fortsatte dricka lite vin och mysa på! Trevligt värre! Jag sov sedan hos Anna.

På fredagen, efter jag hade varit i skolan, åkte jag och Anna, Kerstin och Fia hem till mig och la oss i offan för att kolla på film. Det dröjde inte länge förrän båda hade somnat! :) Men när vi väl vaknade igen körde jag till Trelleborg för att hjälpa pappa o handla och sedan följa med hem o packa upp varorna. Tillbaka in till Trelleborg där jag och Bina lagade mat och gick sedan ner på A9. Trevligt det med!

Idag siova jag lite för länge, men kom sedan iväg och körde inom till Linda, Martin och Ella på vägen till Smyge. Och ja.. nu sitter jag här! Sak mysa med mamma och pappa ikväll tänkte jag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

hejsan :)

hoppas du får en trevlig helg :)



(p.s har frågestund på min blogg, så ställ en fråga där http://satilaryttaren.blogg.se/2010/may/fragestund.html)



Kram :D

2010-05-08 @ 19:23:53
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0