Valborgshelg

Nu blir det ett inlägg utan bilder så kommer det en hel drös sen!  Först en uppdatering om päronen: de mår bra och kommer hem på måndag. Mamma mår bättre efter att morfinet är borta och pappa är pigg som en nötkärna ;) ska bli skönt att få hem dem!

Valborg började tidigt på morgonen med sillafrukost hemma hos Johan och Fredrika. Tyvärr regnade det så vi blev där till kl tolv innan vi gick ner till Stadsparken.  Där var som vanligt mycket folk men efter ett tag började det regna igen så då gick vi tillbaka till Johan och Fredrika. Där festade vi ett tag till och där var hur mycket folk som helst!! Jag och Bina gick hem vid halv sex och sov en stund. När vi sedan vaknade igen hade balsmällan satt in :S Vi tog oss i alla fall till Olle och Anna där vi grillade. Blev en relativt tidig kväll men jag är nöjd!

På lördagen var vi uppe med tuppen för jag skulle kolla när Mikaela tävlade. Så jag var i Trelleborg vid nio och kom nästan precis när Mikaela red in på banan. Tyvärr vägrade hon ut sig efter några hinder men var ändå väldigt duktig och var själv nöjd. Efteråt körde jag och hämtade Fia, var hos Elin och Anders en stund och sen körde jag till Smyge. På kvällen var jag hos Mickis syster Nathalie som fyllde år. Goc mat och trevligt sällskap! Fia busade med en annan hund hela kvällen så hon har varit helt slut hela sagen idag. Idag fyller Ella, vår lilla solstråle, år så vi har varit där och ätit tårta. Mycket trevligt det med!! Nu sitter jag hos Elin och Anders och väntar på mat :)

Det var min helg i korthet. Är fortfarande lite nere av olika anledningar.. det är mycket nu.. men jag har i alla fall världens bästa familj och vänner!! Ni är guld värda!!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sabina

Kom nu hit min lilla bölebytta så vi kan dricka kaffe och mösa!!!

Anneli hälsar......

2010-05-02 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0