Vardagslydnad!

hej!

Idag började vi en ny kurs på Bonizas hundskolan: vardagslydnad. Det var ingen större skillnad från valpkursen, men vi ska börja sätta mer krav på hunden. Det är roligt att bara få komma iväg o jobba och Fia älskar det med!


FIA!!


Ibland är hon en liten fegis och håller sig på avstånd när de andra hundarna busar. Jag tror hon har problem med att leka med för måmga hundar.. leker bäst två och två som vilken liten flicka som helst! :)

Annars har det inte hänt så mycket.. jag har börjat plugga lite smått till tentan.. och försöker söka jobb.. men känns rätt hopplöst för tillfället.. Jag har ju ingen hyra på sommaren så jag sitter inte helt i sjön, men sommrarna är bra till att spara ihop lite pengar!

Efter hundkursen körde jag och köpte en kamera! Känns hopplöst att inte ha haft nån -speciellt när jag bloggar! Får hoppas att denna håller nu då! Får kanske vara lite rädd om den :P fin är den i alla fall: ROSA!! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!

Jag har skickat lite arbete till dig.

Kramisar Ann

2010-05-10 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0