Bella har förlorat sin kvinnlighet..

.. i alla fall organiskt! Hon är samma fina dam som hon alltid varit.. om än en tagen dam! Bella blev steriliserad idag. Upp tidigt i morse -lämna Fia hos Anna och iväg till djursjukhuset i Helsingborg -bara för att få reda på att det skett en missuppfattning med tiden, så vi fick vänta i ungefär en timme. Väl inne i undersökningsrummet skötte sig Bella exepmlariskt! Lite blyg för vetrinären, men VÄLDIGT duktig! Bella gick iväg till operation och jag och Andreas satte oss i bilen och åt frukost! Sedan var det Väla som stid på schemat!

Köpte ett par skor och lite julpynt! jag är så inspirerad av allt juligt nu! det ska bli såmysigt att få julpynta!! Tjuvstartade faktiskt idag med att göra en adventsljusstake (bild kommer ;))

Tillbaka till djursjukhuset för att hämta Bella:Hon kom ut genom dörren och viftade på svansen, men gick sedan rakt förbi oss! hmmm antingen var hon sur på oss för att vi lämnat henne där, eller bara så tagen efter narkosen! jag vet inte.. men sen kom hon i alla fall o ville kela direkt. Lite trött är hon och vill inte äta, men vi får avvakta och se!

Annars har jag varit allmänt nervös idag. Var ju på intervju igår! Och ja, det kändes bra, men så vet man ju aldrig hur det går, det finns ju så många som är bra... De skulle i vilket fall som helst hört av sig redan idag, men det har de alltså inte.. SUCK! får vänta ända tills på måndag nu! Så håll tummarna för mig! :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0