Dagens ridpass!

Hej!

Idag var jag i stallet! Liv hade lite träning med mig! Efter ett tag satt hon själv upp och Rigoletto var så himla fin! Jag fick sitta upp igen och Rigoletto gick som en dröm! SÅ ska det kännas!! Nu ska jag bara lära mig att komma dit på egen hand.. ska kräva mer av honom! jag kämpar på! vi tog även små hinder som stod i ridhuset och det är så kul att känna hur roligt Rigoletto tycker att det är! Det är bara o styra och hänga med så löser han resten! Nästa helg är det en pay and jump tävling på anläggningen och dit har jag anmält oss! vi ska hoppe hela 60 cm! ;) Jag är ju lite höjdrädd, men hade mycket väl kunnat hoppa högre. Däremot har Rigoletto lite gamla skador i benen som man får vara lite försiktig med! Vi ju att han ska va hel o må bra!

Ikväll bär det av till Paulina som fyller 24 år idag! GRATTIS!

Ha det så bra!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0