Före och efter..

Hej!

De senaste veckorna har vi roat oss med att fixa iordning Andreas sovrum! Vi har målat, köpt nytt överkast, lampor, gardiner och satt upp tavlor. Och nu är det klart! Inte för att detta ska ta flera veckor som det har gjort, men det blev väldigt bra! :)

Före:


Efter:




Idag har jag varit och ridit! Rigoletto kändes pigg och var faktiskt relatvit mjuk i sin vänster sida! Jag har haft lite problem med just vänstersidan där han har varit väldigt stel. Vänster är ju min svaga sida, så vi jobbar mycket på det! Jag vet inte om det var efter att Liv red honom i söndags som det lossnade lite, men det kändes bra idag! Avslutade med att skritta ut en liten runda!

Nu har en ny kurs börjat -speciell företagsbeskattning!

Slutligen en bild på tratten... -och Bella! ;)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Var orginaltratten inte tillräckligt stor eller;)

2010-11-09 @ 15:01:58
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Jösses vilken skillnad det blev på rummet! Till det bättre vill jag lova :o) Kram och BRA kämpat idag!

2010-11-10 @ 19:10:51
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0