idag behövde jag en man!

Kommer ni ihåg i våras när jag skrev om hur duktig jag var o byta däck o kolla oljan o hela tjohejet? Stolt kvinna var jag då! :) men idag behövde jag faktiskt en man.. när jag kom ut till bilen i morse var låsen fastfrusna så jag kom inte in i bilen. Hade det inte varit för att jag inte fick stå parkerad där jag stod hade det kanske inte varit så stort problem. Fick i allafall ringa min räddande ängel, Andreas, som kom o fixa! Vid såna tillfällen är man särskilt glad att man har en MAN! :)
Igår var jag med Stina och hade mysväll med vin och ost o kex! Stinis flyttar ju snart till Stockholm, så vi får passa på o träffas nu ju! Hann även med att rida och Rigoletto var ljuvlig!! gick som en dröm! :)
Lite av motivationen är tillbaka. Tror det beror en del på att jag ändå kände att jag klarade seminariumet idag  fast att jag inte var superförberedd! Fick även VG på uppsatsen om etableringen i Hong Kong! Alltid kul juh!
Nu är jag hos Anna Wasse och vi har ätit pannkakstårta! Hög ska den va som den i pettson o findus! :)
Kraam

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej Ida!

Grattis till VG. Hade du låst in låssprayen i bilen eller? Ha den i handväskan i stället och stryk med tex ett stearinljus längs listerna innan du stänger bildörren så fixar du det själv nästa gång :-)

2010-11-25 @ 15:18:22
Postat av: Marie

Män är bra :)

2010-11-26 @ 11:58:35
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0