Islandshästtur!

Hej hej!

Idag var jag och andreas och red islandshästar utanför Blentarp. Jag har varit på det stället två gånger innan, men tyckte det var bra att ta ett säkert kort! Det var bara vi och en ledare. Min häst hette Indi och Andreas hette Pegasus! Alltid lika härligt o komma ut i naturen! Och tölten är ju bara så härlig!! Man liksom svävar fram! Andreas tyckte också att det var skoj! Får se om han blir biten ordentligt (o då menar jag inte bokstavligt ;))



Nu är vi tillbaka i Lund, trötta och möra. Bella har inte ätit mer än lite baconost på tub, men eftersom hon har känslig mage vågar man inte ge henne för mycket. Hon verkar i alla fall piggare idag och gnyr nog mest för att hon vill ha sällskap! Det blir i allafall till o stanna hemma ikväll o ta hand om henne! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Eva

Det ser härligt ut. Ni hade tur med vädret ser det ut som. Kram

2010-11-06 @ 14:51:46
Postat av: Ann

Hej!

Jag vill oxå följa med.

Kram Ann

2010-11-08 @ 13:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0