The social network

Hej hej!

Nu är jag nyss hemkommen från bio! Idag blev det the social netowork som handlar om skaparna till Facebook. Filmen var väldigt inspirerande och intressant.Som film kanske inte så spännande.. men är hur som helst nöjd med biobesöket!



Innan idag var jag och red. Rigoletto hade litesvårt att gå från hagen och till och från ridhuset -han halkade ut med balbenen, stackaren! Men väl inne i ridhuset gick han finfint! Jag fortsätter jobba med att mjuka upp vänster sidan för att få honom helt lösgjord. Inte riktigt där än, men på god väg! :)

Imorgon kommer en överaskning på bloggen! ;)

kramar

Kommentarer
Postat av: Aramis

Huuuu :-( det är nog ingen film för mig - jag som avskyr facebook haha. Kram

2010-11-26 @ 09:51:45
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0