galoppombyten..

hej hej!

Idag var tredje gången jag red rigoletto! Det gick bra, han är verkligen superhärlig! Liv, hans ägare hjälpte mig idag hur jag ska rida honom. Igår när jag red själv tyckte jag att han var lite studsig -men trodde det mest var lite bus. Men idag när jag red för Liv, så var det tydligen galoppombyten han höll på med. Han är tydligen VÄLDIGT duktig på det och ett tag bytade galopp i varje steg, utan att jag egentligen gjorde något! Jag hade mer problem med att hålla honom i rätt galopp!! :)

Vi hoppade ett hinder med, ganska högt, men Rigoletto tyckte det var så roligt så det var mest bara o blunda o hänga med ;) Som ni hör är jag verlkligen supernöjd med att ha hittat en sån här häst och med en väldigt trevlig och kunnig ägare!

Ikväll är det dags för bio igen! Förra veckan när vi var och såg I rymden finns inga känslor (supersöt btw) la vi till 9kr och får då gå på bio tre gånger för halva priset fram till december! Så det blir en del bio nu! Dock när Andreas var nere och köpte biljetterna, gällde  rabatten bara mån-tors, så det blev fullpris ändå.. men men nu ska vi se Interception som jag har hört ska vara väldigt bra!

Imorgon börjar skolan igen -fyra dagar och fyra seminarium! PUH!

hoppas ni haft en trevlig helg!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh vad mysigt med en häst, jag saknar verkligen det efter att ha hållt på med hästar halva livet... men jag känner inte att tiden räcker till!



Är dock nyfiken på denna Andreas?? :)

2010-10-04 @ 20:31:17
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Marie

Åhh vad mysigt med en häst, jag saknar verkligen det efter att ha hållt på med hästar halva livet... men jag känner inte att tiden räcker till!



Är dock nyfiken på denna Andreas?? :)

2010-10-04 @ 20:32:59
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0