helg!

hej hej!

nu är det fredag igen, veckorna bara springer iväg... o helgerna ännu värre för den delen! Onsdagens ridpass var lyckat. Jag red ut med Liv och Aramis. Det är både trevligt och väldigt lärorikt att rida tillsammans med Liv. Hon hjälper mig och ger mig en massa tips! Vi red en massa öppna för att mjuka upp hästen i sidan och Rigoletto kändes jättebra! Ska iväg o rida i eftermiddag med!

Var även hos tandläkaren i onsdags och passade då på att hälsa på lite i Viresta, lånade dusch där! :) Kvällen spenderade hos Bina där vi åt tacos och kollade på bonde söker fru.

Igår hade jag mitt sista seminarium på denna kursen. Nu återstår bara en uppsats. Den känns faktiskt helt ok, men jag tänkte sitta lite med den i helgen! Nästa kurs är speciell företagsbeskattning!

På kvällen var jag och andreas på bio och såg himeln är oskyldigt blå, den var bra den med!

en liten uppdatering om vad som hänt i mitt liv! :)
kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!

Var blir uppdateringen av? :-)

Idag har jag ridit Bellen bettlörs med nya tränset, hon förstod inte riktigt vad hon skulle göra och då blev hon som vanligt skitsur. Jag kladdade på kyl lera på hennes ben och som vanligt har hon kyl lere ögonskugga, jättesnyggt. :-)

Kram

Ann

2010-10-30 @ 17:49:31
Postat av: Mikaela

Du har blogg, blogga då, syrran?!

2010-10-31 @ 16:31:01
URL: http://dressageismylife.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0