Sporrar!

Hej igen!

Sporrarna på Rigoletto har verkligen gjort susen! Det känns så roligt med mycket mer energi i steget i bättre reaktioner på skänklarna! Jag har provat både o rida ut och i ridhuset och det känns mycket bättre. Självklart går det att förbättra ytterliggare men basen i alla ridning är ändå framåtridningen. En häst som inte går fram är väldigt svårt att jobba i övrigt.

Igår var Andreas med och jag passade på att hoppa lite! Tycker höga hinder är lite skrämmande så det blev ungefär 70cm. Lagom för mig! :) Rigoletto hoppar jättefint så det är mest att följa med!

Här kommer lite bilder och en film! :)



hehe... o en vägran ;) klockren bild!


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej! Va fin han är!

Jag blir lite avundsjuk.

Belle ska prova sitt bettlösa träns imorgon. Håll tummarna.

Kram

Ann

2010-10-18 @ 20:05:42
Postat av: Eva

Verkligen en tydlig vägran!! Jag gillar också låga hinder bäst:),när du rider.

2010-10-18 @ 20:40:42
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Fiiiina ni är :)

2010-10-19 @ 10:27:02
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0