helgen

hej hej!

helgen har varit proppad med roliga aktiviteter! I fredags jobbade jag och sen spenderades kvällen med Bina. Dock inte som jag tänkt eftersom hon hade tagit ut sig dagen innan :) men vi hade som vanligt mysigt!

På lördagen körde jag hem ganska tidigt. På vägen var jag inne på Hulténs och härliga hem i Staffanstorp. drömde mig bort i allt det fina, men hittade inget speciellt att köpa! Istället åkte jag och Andreas till Ikea och Bauhaus. Hittade faktiskt det mesta jag behövde på bauhaus. De har fina grejer till bra priser! det blev en matta, en lampa och några hyllor! så nu tror jag faktiskt att jag har<allt till lägenheten!

På kvällen var det tjejmys hos Anna Wallsten och det var lika mysigt och trevligt som vanligt! :)

Slutligen igår var det dags att rösta och sedan var vi på spårdag i skogen med Fia! Det var samma övningar som förra gången jag var på spårdag, men det är mysigt att få komma ut i skogen och jobba med Fia! :)

Nu är det då måndag igen och snart dags för skola! .. och JA jag har hunnit plugga lite -som jag sa att jag skulle! :)

kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så bra att du får lite upplysning nu!!

2010-09-20 @ 16:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0