nystart?

hej hej!

jaha vad ska vi göra för att jag ska komma igång o blogga igen? Jag funderar på att byta ut designen igen för att få en liten nystart.. men har inte riktigt någon inspiration.. får fundera på det!

Nu har skolan börjat igen och jag borde vara tillbaka i rutinerna.. dock avbröts det ganska abrubt när jag fick åka in till sjukhuset och bli opererad :( jag fick ont i svanskotan och hade ont några dagar och när det inte blev bättre åkte jag in till en vårdcentral. Det visade sig inte vara jälva kotan jag hade ont i utan det var en infektion i huden. Så de skickade mig till akuten för att skära upp o ta ut var. NICE :S eller inte... Det gjorde i alla fall fruktansvärt ont, men nu läker såret fint och jag är på benen igen!

Lägenheten börjar likna ett hem och jag trivs himla bra! Det är fortfarande en del saker som ska inhandlar, så som lite hyllor och en matta, men det börjar likna nåt! :) bilder kommer!!

liten uppdatering -så får vi se om mitt försök att börja blogga igen funkar!

kramar

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

Alltid bra att börja om på nytt, känns bra och ... bra då!

2010-09-12 @ 17:01:41
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej, Grymt fin blogg! Min blogg hqandlar om ett intresse jag brinner för, Nämligen fotografi och redigering. Inom kort så ska jag börja med en massa tävlingar där man bl.a kan vinna fotoutristning så som filter och en massa annat. Tävlingarna kommer börja så fort jag får lite högre statistik och fler prenumeranter. Titta gärna in i bloggen och kommentera ett inlägg eller 2. Följ gärna bloggen så du håller dig uppdaterad om det senaste och om tävlingarna som snart kommer! Ha en fortsatt trevlig söndag // Camilla ♥

2010-09-12 @ 17:06:36
URL: http://camilicious.blogg.se/
Postat av: Bitte

Kul att du är tillbaka igen!Och tack för senast.

2010-09-12 @ 19:59:24
Postat av: Marie

Vad skönt att du mår bra igen! Tanken var att jag skulle ha två inflyttningsfester eftersom det är så många som man vill bjuda. Tyvärr blev det så att den du skulle komma på tackade i princip alla nej till så jag ställde in. Men vi får ta en tjejkväll snart! kram

2010-09-13 @ 08:33:21
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Ann

Hej!

Skönt att du är tillbaka igen. SJälv håller jag på att installera bredbandstelefoni och snabbare bredband. Teknikens under :) Himla kul när det funkar, mindre kul när man hamnar på plats ... i kön på supporten. Men nu har jag fått det att funka. Jippi. Så nu måste jag ta mig tid att handla datorer till töserna. Pust pust.

2010-09-13 @ 11:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0