Rigatto!

Hej hej!

ledsen att jag inte skrivit på länge.. IGEN!

Skolan rullar på som vanligt och nu ska jag börja ta tag i min uppsats ordentligt! Fick reda på att revisorsjuridiken ger ett extra omtenta tillfälle den 19 oktober, så om jag kan vara klar med uppsatsen i tid så vore det bra!

Jag ska bli medryttare till en häst!! Han finns i Staffanstorp o ch jag ska rida två dagar i veckan! Om nu allt går som det ska imorgon när jag ska provrida! Han heter Rigatto och är 16 år, har gått upp till medelsvår dressyr och står på en komplett ridanläggning med ridhus och ridbanor! Detta ser jag verkligen fram emot! :)



Annars fluter vardagen på, jag och andreas är ofta ute i skogen med hundarna, vilket är supermysigt!
Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa fina anna och imórgon bär det av till Malmö för att öla med fina bina!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!



Tjusig kille Rigatto. Hur är han att rida?

Ann

2010-09-30 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0