snart fredag!

Hej hej!

Nu är skolan slut för den här veckan! eller nästan.. får nog sitta lite i helgen med en uppsats. Dispositionen ska vara inlämnad på måndag. Jag har inspirerats av en kompis företag och ska utreda om det är mest förmånligt att etablera sig genom driftställe eller dotterbolag i Hong Kong. Det blir nog utmanande men läraren gillade idén!

I morgon ska jag jobba i Trelleborg! Det verkar som de vill att jag ska komma in en del och har även planer på att utbilda mig till administratör för ett nytt CRM-system där jag får fasta uppgifter varje vecka. Käns kul att de satsar lite på en!

På kvällen blir det Binamys! Jag, Bina och en bag in box -kan det bli bättre? :)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Bina

Svaret är NÄ!!!

2010-09-16 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0