Högre krav :S

Ja minsann, Livan, hon ställer högre o högre krav på mig! hehe Det är ju jättebra för min utveckling, men inte så roligt nu i början! Jag blir frustrerad!! haha men jag vet ju att hon har rätt så det är bara att försöka lyda så gott det går! :)

Nu gäller det dels att han inte får gå innanför spåret med inner-bakbenet och att han INTE får lägga sig i handen. Detta innebär att jag MÅSTE sluta rida med handen. tufft jobb, men det är ju det som är charmen med ridning, man blir aldrig klar!

Precis innan jag åkte ifrån stallet fick jag en födelsedags, tack för hjälpen och julklapp av Liv -inte mindre än en av hennes fiiiina keramikhästar! De är såååå superfina och jag blev så glad att jag log hela bilfärden hem! Nu har den fått en hedersplats i köksfönstret! TACK!!!!

Kommentarer
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Haha - uuuusch jag känner mig som Hitler eller Stalin eller någon annan hemsk filur :o) Neee - jag vet att du tar mina pekpinnar rätt - även om jag kan bli liiite väl engagerad... host



Du är JÄÄTTTEEDUKTIG Ida!!! Du är otroligt ambitiös och hungrig på att lära mer! DET är värt mer än allt annat! Kraaaaaaaam

2011-12-20 @ 11:49:51
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0