Bekräftelse!

Godkväll!

Idag följde Andreas med mig ut till stallet! Alltd lika mysigt och hjälpsamt! När vi kom var Rigletoo lite svullen i vänster framben (tredje benet nu...) men då han hade sår igår när jag var där så är det väl samma som innan. då har det hjälpt att han fått röra på sig.

Liv följde med mig ut för att se att han gick rent, jag har så svårt både att känna och se sånt! Rigoletto gick SUPER!! fina fina hästen! Och nu fick jag bekräftelse av Liv med så att han inte fuskar! ;) Även en sak jag har svårt att känna! Tack snälla för hjälpen!! Det är toppen att ha en ägare som bryr sig så mycket och hjälper mig! Det ger såna resultat! Hong ger mig konkreta saker att jobba med och wooops så funkar det! Sist pratade vi om min hand, att jag inte ksulle störa R så mycket i munnen samt min sits... nu har jag fått koll på handen och sitsen är på god väg! Det jag ska jobba med nu är vänster benet som jag gärna "drar upp" och att inte vika mig i vänstersidan! haha sen är jag perfekt!! (eller inte... blir man nog aldrig!)

I alla fall känns det så roligt nu!! Och det är så roligt att ,an får reaktion på Rigoletto så att allt funkar och jag vet när jag gör rätt!

Bjuder på en film:

 

Fler filmer kommer så småningom!

kram

Kommentarer
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Oj så mycket fint beröm du ger mig Ida :o) Tomaterna rodnar ju!!! Du är en mycket ambitiös och duktig medryttare (elev) så det är ett rent nöje att hjälpa dig - du gör STORA framsteg för varje gång! KRAM

2011-02-07 @ 21:42:47
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0