Göteborg Horse Show!

Då var man hemkommen från Göteborg igen! Det har varit en super rolig vistelse, med massor inspiaration och shopping!

Gårdagen började med en frukost som hade precis ALLT! Älskar det!! så himla gott! Sedan begav vi oss till Scandinavium. Liv och hennes mamma hade presselg så jag gick först runt lite på mässan. fick till en början panik över allt folk, men när ena klassen i hoppning började försvann en hel del och jag kunde gå och strosa som jag ville! Blev en hel del fynd -men mer om det i ett annat inlägg!

Livs hund Zäta, som nu blivit min vän! :)

Jag och Liv:

FRUKOST!!

När jag var trött i fötterna gick jag och kollade inne på arenan. Det var först en gymkhana och sedan agility. Blev riktigt sugen att börja på agility med Fia. Jag tror hon skulle både vara väldigt duktig på det och tycka det var kul! Så vi får se när det blir lite varmare!

Mötte sedan upp Liv och ann innan det var dags för nästa hoppklass. 1.60.. HÖGT!! haha tre svenskar gick till omhoppning och angelica Augustsson slutade som vinnare. Det måste vara himla mäktigt att rid in till prisutdelningen -fullt jubel och "we are the champions" i högtalarna. Jag blev riktigt rörd!!


(Suck -kameran dog.. fler bilder kommer!)

Sedan var det dags att lämna Göteborg och återvända till Lund. Dock stannade vi utanför Jonstorp hos Livs föräldrar och åt!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Fiiina foton :o) Mmmm den där frukosten önskar man att man vaknade upp till varje dag! Kram

2011-03-02 @ 23:58:57
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0