Kandidatuppsats!

Nu har jag bestämt vad jag ska skriva min kandidatuppsats om. Den kommer att handla om inackorderingsstall och uthyrning av stallplats. Diskussionen kommer att gå runt hobbyverksamhet/näringsverksamhet, bolagsformer samt skillnader om stallet är en privat fastighet eller en näringsfastighet!

Detta känns som ett roligt ämne som jag även kan ha nytta av i framtiden! Min och Andreas dröm är att hitta en hästgård och hyra ut stallplatser. hihi vi planerar för fullt! Vi har till och med diskuterat arbetsfördelning och vad som ska ingå! Andreas fodrar på morgonen, jag släpper ut! Vi ska själv odla hö, så behöver nog en traktor. hihi andreas vill även ha höns!

Drömma får man, och kan bara hoppas att det blir verklighet!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är så mysigt att framtidsdrömma och det mår man bra av så fortsätt med det :) kram

2011-02-16 @ 11:15:43
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Linnea

ahh va härligt det lät!!

Uppsats ämnet låter också väldigt intressant, alltid kul att bland nytta med nöje:)

2011-02-16 @ 11:23:11
Postat av: Ann

Annars kan ni köpa hö av oss :-)

Kram

Ann

2011-02-16 @ 16:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0