Resdagbok: regn regn regn..

regn regn regn..

tisdag 22 juli 2008 Townsville, Australien

hej hej!

har ar trakigt!! det bara regnar!! inget o gora da ju! jag vill till stranden och till magnetic island men inte i det har vadret!! hoppas det blir battre imorgon.. pa torsdag natt aker jag i alla fall vidare till Cairns med en tysk. sa far hoppas pa battre vader dar i alla fall!

Sa jag har inte hittat pa sa mycket de har dagarna.. var pa bio igar och sag mamma mia! inte jag som valde FAKTISKT!! :P man blir himla patriotisk utomlands hehe men filmen var helt okej!

Var en runda pa stan igar.. har lagt upp fler bilder nu! jag vet att de varit efterfragade! Tyvarr fotade jag inte sa mycket i julia creek eftersom jag trodde att jag skulle stanna langre.. sa jag far ha det i minnet istallet!

ha det sa bra allihopa! sa hoppas jag att jag kan skriva nagot mer intressant nasta gang jag skriver!

kram ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0