Resdagbok: Sol o Bad :)

Sol o bad :)

söndag 27 juli 2008 Cairns, Australien

hejsan hoppsan!

Nu har jag solat o badat i tre dagar o det ar saaa skont! Har ar ungefar lika varmt som ni har det hemma nu, sa ni kan ju tanka er!

Igar var jag ute med bella o mia. Vi var på woolshed som jag fatt rekomenderat av kusinen! O det var riktigt bra! Vi dansade bade pa stolar o bord! Traffade lite folk fran townsville! Det var tydligen manga som akte hit efter cairns!

Jag har fatt reda pa lite mer om turen nu, o jag borjar undra vad jag gett mig in pa :S snacka om att "face my fear". Vi ska aka till Cape Tribulation. Nagra stopp pa vagen bl.a regnskogen (=ormar) och aka bat i flod med krokodiler!! ojoj jag kommer vara som ett nervvrak haha men tror anda att jag kommer uppskatta det! Vi kommer stanna en natt i cape tribulation och pa tisdagen ska vi rida pa stranden! lite mer min stil!

Som jag sa sa traffade jag lite folk fran townsville igar. Och en italienare, Gabriel, horde att jag vill gora en skydive, o han ville folja med.. sa nu har jag ingen atervando!! haha blir antagligen pa torsdag :S hihi skoj!

I cairns kommer jag nog aven aka ut o dyka! Mia o Bella hade gjort det och sa att det var jattebra!
Sen funderar jag kanske pa o aka ut till Uluru anda.. det ar ju saaa mycket australien.. sa det kan vara vart det fast det ar dyrt.. far fundera vidare!

For ovrigt ar jag jakligt trott pa tysken som hanger efter mig.. suck.. blir inte av med honom och han ar bara saaa trakig!! sager ingenting!! har tom bytat hostle efter turen, men vem tror ni inte ocksa boka en tur och bytade hostel!! jag far panik pa honom!!!

haha men jag har det bra anda!
massa kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0