Fortfarande fullt upp :S

Hej hej!

Helgen har bara försvunnit, men har hittat på massa roliga saker!

I fredags hade vi en sadelutprovare ute för att prova sadlar till både Rigoletto och Aramis. Det gick bra, nu ska vi bara hitta begagnade sadlar! På kvällen var jag och Andreas i Smyge och åt middag och spelade spel! Mysigt!

I lördags åkte jag och Anna ut till stallet för att rida ut. Det gick bra -tills vi kom till fårhagarna. Annas häst, Cajsa blev rädd och hoppade rundor. Givetvis skulle R också bli rädd då ;) haha buuuuse! I alla fall bestämde vi oss för att rida tillbaka till stallet. Det blev en liten runda i alla fall!

På kvällen var Andreas kompisar här med deras tre barn! En 4-åring, en 2-åring och en åtta månader! Fullt upp med andra ord! ;) hehe men det var mysigt och de var hur härliga som helst!

I går hade vi söndagsjour i stallet så var där vid halv nio för att släppa ut alla hästar. Sedan mockade vi och fixade lite i stallet innan jag och Liv begav oss till en dressyrtävling i Malmö. Roligt att se alla fina ekipage! Tillbaka till stallet igen då jag började göra i ordning Rigoletto för ett träningspass för Liv. Det är superbra att ha någon soms tår och tjatar på mig! "Ner med hälen, fram med tån, bak med skänkeln, ner med handen, stilla hand, bli inte seg i handen, sträck på dig, armbågarna in" haha det är inte lite jag behöver jobba med! Speciellt i vänster varv blir jag väldigt stel och stum i handen, vilkt i sin tur stör Rigoletto. Bara o jobba på! jag är i alla fall jäteglad att Liv tar sig tid och tränar mig! Det är så roligt!

Idag har jag varit i skolan och nu ska jag snart bege mig till stallet igen!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Uhh :o( Låter hemskt när man läser alla gräsliga termer som man rapar upp :o) Men du måste VERKLIGEN säga till om du tycker jag är hemsk... Känner mig som en hitler, haha :o) KRAM!!!!! Ps. Du var SUPERDUKTIG (som vanligt) :o)

2011-01-25 @ 18:33:55
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Ida

Ja, FY vad du är taskig!! haha neeeej!! jag säger ju att jag uppskattar att du tjatar på mig!! Kram

2011-01-28 @ 09:55:38
URL: http://alladessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0