Resdagbok: Då var det snart dags...

Då var det snart dags...

fredag 13 juni 2008 Cape Smyge, Sverige

Imorgon eftermiddag bär det av! Det känns lite konstigt att det är verklighet, resan har varit bestämd så länge och nu är det verkligen dags! Fast att jag har vetat om det så länge, känns det inte som att man kan förbereda sig nog. Jag måste erkänna att allt känns lite nervöst.

Håller på att bestämma vad som ska få följa med i väskan. Det är jättesvårt att veta vad man ska ta med sig, jag vet ju inte riktigt vad jag kommer göra. Och det går ju inte att packa ner hela garderoben som jag brukar göra på mina resor :)

Det enda jag vet med säkerhet är att jag ska hålla mig ifrån regnskogen. Är livrädd för o träffa på ormar. Rätt land o åka till då tänker ni (!) men jag tänkte att min rädsla inte ska få stoppa mig, och vad jag hört så behöver man inte träffa på dem! Det får gå som det går, kanske är jag "botad" när jag kommer hem! :)

Jag hoppas att jag ska kunna skriva här regelbundet. Alla tips och råd är varmt välkomna!

Vi hörs snart och då från "down under" :
kramar ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0