Världens bästa!!

Jag har världens bästa pojkvän!! I hlegen när jag var borta mycket, blev det inget "gnäll över att jag aldrig är hemma". Istället när jag skulle hänga in min ridkläder stod där en bukett med blommor!!

Jag uppskattar verkligen en sån här gest! För även om jag vill spendera tid med Andreas på helgen när han är ledig, är det inte alltid det funkar och så är det SKÖNT att inte behöva ha dåligt samvete! Detta är kanske normalt för alla er, men det är inget jag är "van" vid och därför uppskattar jag det så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Eva

Så mysigt! Var rädd om honom.

2011-01-29 @ 09:49:44
Postat av: Andreas

Och jag har världens bästa och underbaraste flickvän:)

2011-01-29 @ 21:46:43
URL: http://alladessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0