Dagens möte!

hej hej!

Idag skulle vi ju ha opponering på uppsatserna. Våra handledare tyckte dock inte att vi var så pass klara så istället blev det en hederligt handledarsamtal. Jag fick ganska mycket kritik och mysket att jobba med, men det kändes ändå helt ok!

Haha så här står det med röd text på mitt försättsblad:
1. Källornas tyngd, helt oacceptabelt
2. Rörig analys, särskilt tabellerna: vad anser du att de visar?
3. Allvarliga materiella fel, kunskaper i skatterätt
4. Räkna per år
5. Mikroanalys av neutralitetsbrister saknas
6. Fundamentala missar på grund av fel skattesats i näringsverksamhet
7. Kanske utveckla gränsdragningsfrågorna
8. Massor av jobb återstår

Läser man detta verkar jag ju helt dum i huvudet!! men såå farligt är det inte..  nu har jag till den 30:maj att fixa till det här och så blir det opponering den 7:e juni!

Back to work
Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea Ahlquist

Härligt att du fick lite extra tid på dig! Men som sagt det är nog inte så farligt, brukar alltid se värre ut än vad det egentligen är:)

Nu lämnar du ju in och opponerar samtidigt som oss ju, så då kanske vi ses:) Lycka till vidare med skrivandet!!

Kramar!

2011-05-19 @ 14:11:07
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Heja Ida! Det där fixar du! Kramkram

2011-05-19 @ 14:19:54
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Ann

Det fixar du lätt som en plätt. Kramisar

2011-05-19 @ 14:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0