loppis!

Hej hej!

På lördag hittar ni mig på södra esplanaden där det är dags för loppis! De harloppis varje lördag och jag tycker det är kul att stå o sälja! (ja köpa med för den delen ;))

Det är galet hur mycket jag kan samla på mig.. hehe har ju två lådor som står sedan tidigare loppisar. Idag började jag gå igenom lägenheten och tro det eller ej men jag fyllde hela matsalsbordet med grejer som ska väck! :) först får dock andreas goskänna... hehe men nej.. det är inte HANS grejer som åker ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Så duktig du är! Det borde vi nog också göra innan vi flyttar! kram

2011-05-12 @ 13:07:04
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0