Besök hos mamma och pappa!

Hej!

igår var jag och hälsade på mamma och pappa. Det kändes riktigt skönt att se dem, de var nästan helt som vanligt. Speciellt pappa åt, skojade och skrattade precis som vanligt och läkarna hade sagt till honom att han var oförskämt pigg! kul att höra ju! Mamma mådde ochså bra men var trött och hade ont. Tydligen ska det vara så att mamma är tröttare nu och när hon börjar bli pigg blir pappa trött..

Jag vill tacka alla som har tänkt på mamma och pappa igår! Det känns otroligt bra att det är så många som bryr sig och det gör mig glad och jag vet att det betyder mycket för mamma och pappa också! SÅ TACK!!

Efter jag hade varit i Malmö körde jag till Linda, Martin och Ella. Fick snyltat till mig lite kvällsmat och sen lekte och myste jag med Ella! På kvällen körde jag hem till Bina och sov där. I morse åt jag frukost med Micki och Buster som är nere från Umeå, körde och lämnade Fia hos Elin och Anders och sedan körde jag till Lund för att gå på föreläsning.


Snappi och Fiafis!

Vi har ju som sagt lämnat in ett Pm igår och det har varit lite strul i vår grupp då vi känt att en medlem inte deltagit. Så idag efter föreläsningen hade vi ett möte med läraren. och det blev inte bättre.. tydligen hade vi tänkt helt fel och måste göra om stora delar. Jag blir bara så knäckt när det går dåligt, men det är väl smällar man får ta. Dock måste jag få gnälla lite på vår lärare som inte var särskilt rättvis. Han har skullat vara vår handledare men har varit bortrest den senaste veckan och innan dess svarade han inte på våra frågor. Och när jag ska ta en konflikt med någon kommer tårarna.. Jag blir så ARG på mig själv att jag bara ska BÖLA hela JÄKLA tiden!!!! så kan jag ju inte hålla på... Så är lite knäckt nu.. JAg vet att detta är små bekymmer i det stora hela, men jag kan inte hjälpa att jag blir ledsen.. känner mig bara så dålig...

Nu kommer snart Bina så jag får hoppas hon kan muntra upp mig!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jojo

Svårt att vara dålig när man är världens bästa Ida! Helt omöjligt skulle jag vilja säga!! Kramar!

2010-04-29 @ 16:58:22
Postat av: Ann

Hej!

Idag har jag nog tryckt på uppdatera knappen tusen gånger för att se om du skrivit något om besöket hos Olle och Eva. Skönt att höra att de mår bra. Vi är många som varit oroliga och tänkt på dem, ja på er allihopa.

Kramisar från

Ann & Co

2010-04-29 @ 17:53:57
Postat av: Ann

Hej!

Idag har jag nog tryckt på uppdatera-knappen 1000 gånger för att se om du skrivit något om dina föräldrar. Vi är många som väntat på besked om hur de mår :) Skönt att allt gått bra.

Alla här på Viresta hälsar.

Kramisar

Ann & Co

2010-04-29 @ 17:58:16
Postat av: Mona

Hej!

Jag har nog varit inne massvis med gånger för att se om du har skrivit något nytt ang. Olle och Eva. Skönt att höra att allt är som det ska. Tänker jättemycket på dom och dig så klart. Vet att det är jobbigt för dig också. Kram och hälsa till dom.



Hoppas Bina tar väl hand om dig för det brukar du göra med henne.

Kram

2010-04-29 @ 18:36:24
Postat av: Suzanne

Här är en till ;).

Så skönt att läsa att Olle och Eva är så pigga.

Vi tänker mycket på er alla.



Ida, du får vara lite av pinnen nu, det är ju mycket känslor och spänning som släpper. Hoppas att det är bättre nu.

Kram från Suzanne & Niclas, killarna hälsar oxå.

2010-04-30 @ 13:32:55
Postat av: Sabina

Bölebytta!!!!

Ibland har man känslorna utanpå kroppen och då är tårarna nära till hands. Bättre det än att inte ha några känslor.

Du är världen bästa och bölig. Men vet du en sak jag e böligare... Blir också trött på mig själv ibland, ganska ofta men det e så vi är och gillar inte folk det så kan dom skita i de. För vi har varandra och många andra runt om oss som tar oss för dom vi e....

Och göra sigt till och spela någon annan är livet förkort för.

Puss på dig

2010-05-01 @ 10:15:49
Postat av: Marie

usch, jag vet hur det känns.. kan inte heller hålla tillbaka tårarna..

2010-05-01 @ 21:08:25
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0