Finbesök norröver!

Hej hej!

Nu kommer snart tjejerna från jönköping och linköping. Jag ska snart iväg o lämna Fia, handla och sen hämta Hanna på stationen. Jag vaknade i morse och hade inget vatten. AFB hade skickat ett mail förra veckan men jag trodde det var på måndag de skulle stänga av vattnet. Inget vatten betyder inget KAFFE!!! så det tog en stund för mig o komma igång! :P Nu har i alla fall vattnet kommit tillbaka så jag har kunnat städa och duscha!

Tekniken är verkligen inte på min sida.. Nu fungerar inte sladden till kameran så jag kan inte lägga upp bilder :( och Fia har tuggat i sönder sladden till skrivaren så det måste jag också köpa ny! inget skoj alls!

Ikväll blir det taco hos madde och sen ska vi ner på Myntha!

Ha en trevlig helg!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0