Fransk afton!

Hej hej!

Jag och Stina hämtade grabbarna på stationen lite över åtta och körde hem till mig. Stina hade köpt vin och jag ost och kex. Vi förfestade lite här, och det slutade med både vodka, baileys och jägermeister! Dock inte så illa som det låter! Riktigt trevligt i alla fall!



Vid halv ett tog vi en taxi ner till stan. Tanken var ju att vi skulle gå till Myntha, men eftersom det knappt var nåt folk där gick vi till Herkules. Där var i och för sig inte så mycket folk där heller, men vi tog en öl och satt och snackade. Det finns ju inte så mycket i Lund om man inte är student så när Herkan stängde tog vi en taxi hem igen.



Imorse sov vi ganska länge och sen blev det bråttom eftersom killarna skulle vidare till Linköping. Jag coh Stina var riktigt stressade men fransmännen och deras syn på tid tog det så lugnt! haha de missade sitt tåg men Stina slängde på dem på ett annat! hahaha inte vårt problem längre ;)

Ikväll blir det sushi hos Stina, ska bara ta det lugnt och i morgon ska vi köa till biljetter på karnevalen. Någon som vill följa med på spex, dans eller annat den 21-23 maj får säga till innan tio imorgon! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Eva

Gick det bra att prata franska igen? eller ni fuskade med engelska?

kram

2010-04-24 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0