Loppfia :S

Hej!

Ja.. Fia har fått loppor :( så hemskt så äckligt så jobbigt!! Det kliar över hela mig även om jag vet att de inte sätter sig på människor!! Ja, det är kanske lite synd om Fia med.. men hon verkar inte så berörd. Jag skymtade ett krypp på hennes huvud och efter att ha googlat lite och ringt till djuraffären kom vi fram till att det var en loppa. Så jag kastade mig ner i bilen och körde dit och köpte medel mot ohyra. Kvinnan i affären fick även kolla lite på Fia. Sen hem och sanerade lägenheten. Tvättade hennes korg, kudde, min filt, soff överdraget, kudden i soffan, filten i bilen och filten vi har med på kurs! Dammsugade och tvättade golven. Slutligen fick Fia sig en ordentlig schamponering med nya schampot! Hoppas, hoppas hoppas de försvinner!! VIDRIGT!!! Tror dock hon fick dem igår på valpkursen.. för annars tycker jag att jag borde märkt nåt innan eftersom jag pillar mycket med henne, och Fia borde som sagt vara mer berörd av det.

Hur som helst.. igår var vi på valpkurs och det gick bra som vanligt! Vi övade mycket stanna kvar och följsamhet. Idag har det varit skola och nu har jag precis varit o tränat!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej,



Vi är tre studenter vid Lunds universitet som gör en undersökning om bloggare.

Då vi gjorde en sökning på bloggare i Lund, fann vi din blogg.

Vi undrar om du skulle vilja deltaga i vår undersökning, som består av en intervju.

Denna kommer ta mellan 30 minuter och en timme.



Vi skulle vara väldigt tacksamma om du ville hjälpa oss!

Om detta låter intressant, om du vill veta mer eller vill vara med - hör av dig till oss via mail eller telefon :-)



Emelie, Klara & Sophia



[email protected]

Tel: 073 06 55 331

2010-04-22 @ 17:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0