min askungesaga!

...blev det inte så mycket av! Men hade ändå en fantastisk kväll! Hittade inte min drömprins och kom hem med båda skorna så den där askungesagan får bli en annan gång!

Inte heller blev det att äta på Grand, eftersom de glömt o bokat bord :S. Istället blev det på godset. God mat men sådär service. Jag åt boef bourgignon som smakade utmärkt. Efter middagen begav vi oss hem till Henke där vi förfestade litta! Vid tolv begav vi oss till AF-borgen och där kommer jojo på att hon inte har sitt studentleg med sig.. så hon kom inte in :( Jag träffade i alla fall Emma, Anna och en hel del andra kompisar där inne, så jag hade skoj! Bara att få klä upp sig och se hur fina alla är, är ju en del av nöjet! Vid två tog jag en taxi hem och stupade i säng!


Så här såg jag ut! :)


Jojo!


Jag och jojo!


Grabbarna grus!


Jag hittade en hatt! :) denna tog jag dock inte med mig hem.. :P

Nu ska jag och jojo köra till Torup där vi ska träffa Anna som har min lilla Fia med sig! Som man saknar henne! Det är helt sjukt hur tomt det känns!!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Sabina

Så fina ni va, är!!!

2010-04-11 @ 17:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0