...om inte alldeles underbar!

Och ja, min askungesaga kanske blir sann! Jag har i alla fall fått en biljett till eftersläppet! wohooo! Först blir det middag på grand med jojo och hennes kompisar och sen blir det dans i våra fina klänningar! Får se vad jag ska göra med Fia bara.. tänkte sätta upp en lapp i korridoren så kanske det finns en snäll granne som vill passa henne! Jag kan nämligen inte lämna henne i Smyge eller Trelleborg för vi ska ha stadträning på lördag dag.. och då är det nog en fördel om Fia är med! :)

Igår var vi som sagt på Myntha! Det var riktigt mysigt med ett liveband som spelade kanonbra musik! Härlig stämmning!


Jag och Paulina!

Idag efter föreläsningen var jag och pratade med Syon på handelsrätt. Det är nog första gången jag känner att jag faktiskt fått hjälp av en syo! Kanske beror på att jag vet vad jag vill nu, men ändå! :) Jag har inte tillräckligt med poäng i handelsrätt för att få läsa en master eller magister, så jag kommer att ta ut ytterligare en kandidat i handelsrätt. Då är jag klar till nästa sommar. Vill jag sedan läsa magistern, eller om jag inte får jobb så är det bara en extra 15 poängskurs, för då har jag samlat på mig de poäng  för att vara behörig! Till hösten blir det i alla fall beskattningsrätt II och speciell företagsbeskattning. Terminen efter det blir det kandidatuppsats i skatterätt och eventuellt aktiebolagsrätt! SPÄNNANDE!! Syon berömde också mina betyg, vilket alltid är kul att höra! :)

Här har vi en liten bild på busfia! I full färd att massakera sin säng :S



Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej

Ni kan jag se allting igen. Kul att du fick biljett Askepott :)

Kramisar

Ann

2010-04-08 @ 12:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0