operation...

Hej hej!

Idag opereras mamma och pappa. Mamma ska donera en njure till pappa. Lite nervöst och oroligt är det allt.. även om det är en rutinoperation. Vill mest att denna dagen ska vara över så man får prata med dem igen!!! Jag ska åka dit imorgon och hälsa på dem, de opereras hela dagen idag. Håller alla mina tummar och tår!!

Imorse hade min mobil stängt av sig och eftersom jag har alarmet på den, försov jag mig. Så jag har suttit hemma och jobbat med Pm:et som ska lämnas in imorgon. Nu ska jag iväg och träffa Johan som ska hjälpa mig att byta biljetter till karnevalen. Jag hade köpt till söndagen och såg sen att det var pingstdagen och då har vi ju vår årliga släktträff! Så Ann, Mikaela och Ulrika -barnevalen blir på lördag klockan 19.00!!

ha det bra!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!

Vi håller alla tummar. Krama dem från oss.

Kram

Ann & Co

2010-04-27 @ 10:08:10
Postat av: Marie

Hoppas att det går bra! kram

2010-04-27 @ 10:36:02
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0