påskledigt!

ja, nu har jag varit dålig på att skriva igen och får helt enkelt skylla på påskledigheten. Låter konstigt va att jag har mer att göra när jag 'r ledig än när jag går i skolan?! men det är bara så att jag inte håller mig hemma när det är helg! För att gottgöra er kommer en hel del bilder!

Efter skolan i onsdags åkte jag till Carema och fick min sista twinrix vaccination. Kände mig helt konstig när jag fick den, har ganska lätt för att svimma, men riktigt så långt gick det inte.. har i alla fall fortfarande lite ont i armen så det är ganska synd om mig faktiskt! Hjälpte sedan Stina och Madde med frisyrer som skulle på bal igen och sen åkte jag till Mattias. Vi åt gott och drack ett spännande te som han tagit med hem från Kina.



Te'et bestod av en blomma som slog ut efterhand. Gott jasminte!

Torsdagen spenderades hos Bina och det är här jag är nu med! Vi har precis utfört årets första grillning och det blev förbaskat gott! Flintastek med potatis och rotfrukter i ugn, med fetaost och bea-sås! mums mums!



Innan idag har jag varit i Anderslöv och kollat på när Mikaela och Ulrika tävlade i påskhopningen! Duktiga var dem och kom stolt hem med rosetter! tyvärr blev bilderna i ridhuset lite mörka.. men jag kan intyga om att det var två finfina ekipage!


Mickis som en riktig tävlingsryttare!


Mikaela och Caramell!

Lyster, Ulrika utklädd till påskkärring med sin fina rosett!

Avslutar med lite Fia-bilder!



Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann & Ulrika

Hej!

Synd att bilderna blev lite mörka. Mikaela ser proffsig ut utanför transporten.

Ha det så bra ikväll.

Kramar

Ann & Ulrika

2010-04-03 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0