roliga telefonsamtal!

Hej hej!

Igår pratade jag med den familjen jag bodde hos i England på skype. De bor numera i Colorado, Usa, men ska flytta tillbaka till England i maj. Så jag hoppas att jag kan åka dit en runda i sommar! Innan de flyttade till Usa var jag där en gång om året och det är verkligen kul att vi fortfarande håller kontakten. Jag hade det så himla bra där och ångrar att jag inte stannade längre! Men men det är inte så mycket jag kan göra åt, bara vara glad för den kontakt vi har idag!


Här har vi Becky, Georgie, Emely och Tina från sommaren 2006. Barnen har nog växt en del sen dess :P Jag fick se Georgie på skype igår och det är stor skillnad!! Fina är dem i alla fall!

Jag pratade även med Micki i Umeå! De kommer ner till Valborg -dock utan sina hundar! Det ska bli så himla kul o träffa dem!!

Idag har inte hänt så mycket, var i skolan i morse och sen har jag varit hemma och pluggat en stund. Nu ska jag snart iväg på valpkurs!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0