slut på ledighet..

Hej hej!

Lördagskvällen var lyckad! Vi var först på en födelsedagsfest hos Andrea. Jag kände inte så många, men det var trevligt folk så det gjorde inget! :) Det blev även Uppenbar, men OJ vad gammal man känner sig när man är där!! Visst var där nån man kände, men mer än hälften visste jag inte ens vem det var.. Folk som är kompisar till mina kompisars småsyskon och folk som spelat i min pappas fotbollslag!! Och de är SMÅ!! haha



Söndagen spenderades mest i vågrätt ställning. Strongt nog tog vi oss från sängen till soffan, men sen kom vi inte mycket längre! Jag var hos Bina hela dagen och det slutade med att jag sov där till idag igen! Vi hyrde film på kvällen; Flickan -SE INTE DEN!!! ingen hit alls..

Nu är jag tillbaka i Lund och imorgon börjar allvaret igen. Fast så mycket allavr kan jag inte säga att det är.. inte än så länge, när vi just börjat en ny kurs :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag har nått i skon!!!

2010-04-05 @ 16:08:05
Postat av: Cruella

Snart ska jag sy mig en väst!!!

2010-04-05 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0