vad är väl en bal på slottet...

Hej!
Innan föreläsningen idag cyklade jag till Malmö Nation för att köpa biljett till balen. När jag ringde igår var där 20 biljetter kvar , men när jag kom idag var alla slut.. :( Så det blir nog ingen bal för mig.. Jojo letar frebilt (!) efter en biljett till mig så jag håller tummarna, men men vad är väl en bal på af-borgen.. om inte dötrist och alldeles alldeles underbar!!

Efter föreläsningen satte jag och Paulina oss på Mynta och åt lunch och drack öl! Bara för att fira det fina vädret! Stina och Madde anslöt senare! Jag ska snart träffa dem igen, först hemma hos en Anna och sen ska vi ner till Mynta igen. De ska öppna upp hela uteservingen och spela musik, så det blir nog mysig stämmning! Jag och Stina tänkte fira att vi fick VG på hemtentan!!! wohooo! så himla gött!!


Paulina på Myntha!

Fia gick precis till dörren och gnydde så jag flög efter och direkt när vi kom ut satte hon sig och gjorde sina behov! Så himla duktig!! Min lilla fis! Hon är bäst!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!



Grattis till tenta succen. Kul att Fia börjar fatta.

Vi har Ulrika bal här som du vet och du är alltid välkommen

Kramis Ann

2010-04-07 @ 21:11:44
Postat av: Sabina

Va tråkigt med balen. Men nästa gång SKA vi gå!!!!

Men v trevlig med öl!!!

2010-04-07 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0