loppis!

hej hej!

nu har jag en vecka kvar att jobba så då kanske jag kan komma tillbaka till mina bloggrutiner igen! :) Jag har åkt på en förkylning och var hemme från jobbet tors, fredag, men nu börjar det bli bättre! Igår hade vi loppis i Gislöv! Jag älskar loppisar!! och det blev en hel del fynd till mig med! :)

Nu flyttar jag snart och det ska bli super skoj! jag har så mycket inspiration hur jag ska inreda. Jag har fått dille på gamla saker och därför är ju mormors vind rena fyndtorget! jag har redan fått ett vitrinskåp, ett bord och sex stolar från morfars bror och de här stolarna håller jag på att klä om: bilder kommer! :) Sen hittade jag två stolar till, ett hörnskåt, en matta och en hel del fina ramar som jag tänkte sätta foto i! Mammas filosofi är något nytt, något gammalt och något man gjort själv.. räknas det att man har målat en tavelram och klätt omn stolar till något man gjort själv??

Jag tänkte följa Marie's exempel som i sin blogg beskrev hur hon skulle inreda rum för rum! Marie: nu härmar jag dig! :)
Så fortsätt följa bloggen! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kul!Det gör du rätt i Ida, ska bli spännande att se :) kram

2010-08-08 @ 14:57:08
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0