24 december

Materialismen i all ära -det går inte att förneka att vi lever i en materialistisk värld -och inte heller är det något fel med det. MEN det viktigaste är ändå att man får må bra, vara lycklig och ha hälsan i behåll. Både själv och alla runt omkring. Detta är faktiskt inte något man bara kan ta för givet, utan stanna upp och se dig runtomkring och tänk på alla saker du kan vara tacksam för!

Jag är tacksam för min familj
Jag är tacksam för mina vänner
Jag är tacksam för Andreas
Jag är tacksam för Fia
Jag är tacksam för Rigoletto
Jag är tacksam för mitt boende
Jag är tacksam för min frihet
Jag är tacksam för min trygghet
Jag är tacksam för min glädje
Jag är tacksam...


bild från google.se

Jag önskar er alla en RIKTIGT GOD JUL!!
ta hand om varandra...

Kommentarer
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Goooood jul :o) Kram

2010-12-24 @ 17:41:31
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: marie

god jul till er!

2010-12-26 @ 20:50:19
URL: http://www.livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Anonym

så kloka ord. Vi är så tacksamma att vi har dig.Kram mor o far

2010-12-27 @ 13:41:30
Postat av: Superblogs

Hej vill bara tipsa dig om ett bra sätt för att få nya besökare till sin blogg.. regga dig på Superblogs och lägg sedan in ikonen på din blogg, sen behöver du bara vänta på dina nya bloggläsare.. enkelt och smidigt

2010-12-27 @ 21:25:17
URL: http://superblogs.topplista.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0