Julafton!

Hej hej!

Min julafton var bra! Precis som den brukar vara! Morgonen började med att Andreas kom med bullar medan jag förberedde frukost! Sen var det dags för oss tt byta julklappar! Jag gav honom ett par vandrarkängor och en sodastream (lite till mig med;)) och detta fick jag:

Equipage ridjacka! (svart dock) Superskön, varm, go och SNYGG!

Mountain Horse ridtröja i fleece. (grå?) Även denna mjuk och skön! Han är duktig min Andreas! :)

Vid tolv körde jag till Smyge och började med att hälsa på Bina för julklappsbyte! Till henne hade jag köpt en pandoraberlock och en "tassle" -ni vet som Maria Montazami har massor av?! Jag fick ett par silverörhänge och bokstäver som man hänger på väggen (LOVE) Blev superglad!

Hem till förälsdrarna där det vankades KALLE! tradition juh! :) Efter Kalle nån gång kom resten av gästerna och middagen fortlöpte som den gör varje år! Men inte mindre trevligt för det! :)

Efter middagen var det dags för TOMTEN!! hihi pappa och morbror Bengt gick och skulle köpa tidningen och kom tillbaka som två tomtar. Det första Ella 1,5 år sa när hon såg tomtarna var "MOFFA!!" hihi söt! Fia däremot kände inte alls igen tomtarna och blev rädd! Hon morrade och skällde och satt brevid mig och skakade. lillfegisen! De var farliga till även hon började få julklappar som luktade gott av ben! :) då var de inte så farliga längre!
Så här fin var Fia:

ser lite skeptisk ut...


och sen blev hon JÄTTE trött! naaaw!

Det visade sig att "löna sig" att lägga upp önskelistan på bloggen -jag fick mycket av det jag önskade mig: squashracket, smyckeshängare, europaresbok, väggur, presentkort och pengar! Blev väldigt glad för allting! Även omd et låter lite klyshigt kanske, så tycker jag faktiskt att det är lika roligt att GE! var nöjd med det jag gav bort i år! :)

så där.. det var min julafton i korthet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0