Julbord på Hurva gästgivaregård!

Hej hej!

Igår var det dags för årets första julbord! Det första är alltid det godaste, men detta var faktiskt supergott! Där var ALLT du kunde tänka dig -och lite till! På det bjöd de på underhållning i form av, luciatåg, ringdans och tomtar! Det var första gången jag träffade Andreas släkt och det var hur trevliga som helst! :) tur haha




Andreas kusin, jag och Andreas

Släkten! :)

Andreas syster Maria och pojkvän Emanuel


När vi kom hem igen tog vi ett flyttlass från mig! Det blev bord, stolar, mattor och lite annat!

Idag känner vi oss båda ganska krassliga så efter frukost gick vi o la oss igen och kollade på film, men somnade efter ett tag. Jag skulle egentligen tagit hand om Ri idag, men Liv fixade på annat håll! Skönt o slippe ge sig ut! Nu har vi precis tagit ett ryck o städat. Ikväll kommer Micki, Buster, Bernice och Mattias. Vi har varnat att vi inte är riktigt friska -men man ska ju ändå äta! :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0