julgodis! :)

Hej hej!

Igår blev det till att baka lite julgodis! Det blev knäck och rocky road! mums mums! Knäcken blev möjligtivs lite mjuk, men ändå ok och god! Rocky road blev suuuper god! Smält mörk choklad med jordnötter, pistachenötter, dumlekola och marchmallows! MUMS!

Bilder från recept.se


Nu ska jag sätta mig och plugga lite, sen är det skolan som gäller! Har sista seminariumet på fredag, sen är det juuuullov! eller ja.. har ju två uppsatser som ska skrivas, men ska försöka blir klar med dem så fort som möjlgt ås att jag kan känna mig riktigt ledig sen! Den ena uppsatsen är jag nääästan klar med.. den andra har jag inte börjat med! men men det blir nog bra!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi gjorde rocky roads på mjölkchoklad detta året! MUMS!!! Du får smaka ikväll!

2010-12-15 @ 14:05:46
Postat av: Ann

Mums va gott det ser ut. Jag ska prova att göra Farmors julkonfekt med Oatley så att Ulrika oxå kan prova. Mums

2010-12-15 @ 14:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0