sjuk :(

hej hej!

jag HATAR att vara förkyld!! Man är liksom inte så pass sjuk att man inte orkar göra NÅGONTING, men så fort man försöker sig på nåt blir man alldeles tung i huvudet, svettig och trött! Har precis tagit ett bad, så lite bättre känns det nu.

Middagen i söndags var trevlig. Vi hjälptes åt att tillaga entrecot och potatisgratäng med whiskeysås! eller ja.. jag skalade potatis och Andreas skivade dem! haha men gott blev det! Till efterrätt blev det frukt med vit choklad in i ugnen och glass till det! En mysig och trevlig kväll i goda vänners lag!

Gårdagen spenderade i soffan och sängen! Pappa kom och höll mig sällskap en stund, men annars tog jag det bara LUGNT! Jag är ledig idag med, men tänkte plugga lite här hemma! Imorgon ska jag dock på föreläsning och sedan till Elin på "Mary Kay" sminkparty!



Litt från mig! :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Tini Tut

Ta en en rejäl starkglögg, det hjälper.



Kram Tini Tut

2010-12-14 @ 15:51:57
URL: http://tinitut.com/
Postat av: Eva

Krya på dig. kram

2010-12-14 @ 15:57:02
Postat av: YaKi

tummen upp för mary kay produkter ^^

krya på dejj

2010-12-14 @ 20:57:44
URL: http://yaki-li.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0